onsdag den 11. december 2013

Hyggeligt

Hej!

Denne står i indkørslen, og har en blandet historie. Jeg havde brug for en klokke, fik denne foræret af mine forældre, min far er vældig kvik, med at tingene skal ske her og nu, han monterede klokken på et jernrør med strips, og smalle strimler afklip af zink, min mand var ikke hjemme. Det så meget meget interessant ud, for at sige det mildt. Samtidig havde jeg gang i en ide, som må vente med at blive udført til næste år, men hatten er en del af ideen, og var netop lavet.
Jeg gik og kiggede på min fars kreation i en dag elle så, og lavede det om, resultatet er sådan, nu. Tænk det holdt til stormen, det eneste der faldt af var skiltet, det grentræ ved siden af har holdt til to storme, jeg er imponeret.
Jeg øver mig stadig i at tage billeder

Campingvognen udefra

en krans
 og en jule vægdekoration, en ide som udvikles, den hænger her i huset
Ha en skøn onsdag

Med venlig hilsen
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar