tirsdag den 10. december 2013

Måske var det nissen, eller.....

Hej!

Lavede mit første indlæg den 6/12, siden har jeg lavet to mere, men i dag forsvandt de alle, kom til at slette dem, men vil gengive billederne her igen, og lidt tekst.

Årets kalenderdekoration, dog uden datolys, da vi kom lidt sent i gang, holder også meget af tykke lys, familien siger at kalenderlyset bliver tykkere for hvert år



Begyndte for en stund siden at lege med grene, og binde dem sammen, billedet er taget her i stuen, og nu har det fået plads i "butikken" .

For første gang i mindst 20 år har vi fået en traditionel adventskrans, kan godt lide roen i den, og det grønne bånds friskhed.

Et billede mere her fra stuen, det er projekt stjernevæg, vi hygger med at binde nogle hver aften, så flere kommer der til. De er bundet af nøje udvalgte grene fra røn, har kun taget de af dem med sådanne nogle fine og grålige tegninger/ringe på. Den anden udgave af stjernerne er lavet af grene fra snebær, der er brugt de lidt slidte af udseene, samt de der har en noget mørkere farve, og finere i strukturen.
Har også lavet en del af mirabellegrene, de er usædvanlig flotte, men der går virkelig mange grene til en lille stjerne, og er ikke vist her på .......bare et forslag, hvis du skulle få lyst.


Med venlig december hilsen
Anette


2 kommentarer:

  1. Ingen kommentarer, det går ikke :) Jeg kan godt lide din dekoration af grene, den er flot, men de grønne sløjfer i adventskransen bryder jeg mig ikke om:)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Så hyggeligt med kommentar i det gamle indlæg, tak:-)mange tak igen;-)dejligt at høre din mening, tror min familie havde den samme mening som dig, men de syntes altid det er spændende at se hvad jeg nu finder på;-)
      kram

      Slet