torsdag den 19. december 2013

På en fridag

Holder lukket hver onsdag, i min lille butik, sådan vil det være frem til jul. Denne dag glædede jeg mig ekstra til, for havde muligheden for at tage med manden på arbejde, han skulle afslutte et projekt i Klegod. Og jeg elsker at komme til Vesterhavet, vi kørte herfra før kl 6, og ankom ved 8 tiden i øsende regnvejr.
Kl 9 var det stadig regnende, men alligevel ved at være rimelig lyst, så jeg tog mit varme tøj på, udstyret med rygsæk og kamera, og drog på tur.

Kunne ikke komme helt ned til havet, det ville være for farligt, bedømte jeg, klitterne var skredet, vel nok efter stormen.


Jeg kunne tilgengæld nyde alle de fine småvækster og farver, og begejstres.



En af de bedste investeringer jeg har gjort, er et par skibukser, måske i kan fornemme at jeg har været helt nede på maven for at tage billederne.....
En helt igennem skøn og forfriskende dag.

Ønsker dig en dejlig torsdag
Med julehilsen Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar