lørdag den 14. december 2013

Stagepynt

Stagerne fik jeg i fødselsdagsgave i år, og da vi har lavet et naturtema for julen her, måtte de lige dekoreres med lidt fyrgrene, de er lækre og bøjelige.
Kobberpladen lavede jeg for ca 3 år siden, ude på mandens værksted, jeg stod med en brænder, og den ene fine farve kom frem efter den anden, et sandt farveorgie, og det var svært at stoppe da teknikken for at få bestemte farver begyndte opstå. Da den kom på væggen, var det lige rigeligt for mig, så den blev vendt om, så det er bagsiden der vender ud af, den har et mere afdæmpet spil. Den er ca 2 meter høj og 60 cm bred.



pyntet med sløjfer fyrgrene og kogler

Selvfølgelig står denne stage normalt ikke her foran døren, men i vinduet, men da jeg ville tage billeder stod solen lige ind.

Med ønsket om en go dag
Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar