onsdag den 22. januar 2014

Det hjælper på det

For en del år siden læste jeg ryd op i dit rod med Karen Kingston, jeg slugte halvdelen af bogen og gik ellers i gang, jeg smed alt overflødigt ud. Det resulterede i, at vi i en del år boede meget minimalistisk.
Det var en stor kontrast til tidligere, hvor jeg havde mange finurlige og sjove ting.


Mit hjem er min legeplads, jeg elsker at flytte rundt på tingene, sætte noget væk tage andet frem, jeg elsker at bo med blomster og planter.
Har færdes en del i genbrugsbutikker den sidste stund, og fundet flere fine ting, som jeg havde svært ved at sætte i butikken, men kom over det :-) det må jo være sådan at det jeg skal sælge er det som jeg selv har lyst til.

I sidste uge ville jeg høre min kusine hvornår de åbnede op for deres loppemarked igen, hun sagde at jeg bare kunne komme, og altid er velkommen.
Hun har loppemarked sammen med tre andre kvinder i en af hendes staldbygninger, men de har endnu ikke åbnet op for i år.
Vi havde en hyggelig formiddag, først kaffe sammen mine to fastre, og derefter i stalden med alle tingene.


Og her står de nyvaskede i vores vaskerum, duen er til bordet ude ved campingvognen, englene er hjemmelavet.



Her er et kig i campingvognen, klar til brug.

Ha en rigtig god onsdag
Med hilsen Anette

8 kommentarer:

  1. Åhh, alle de fine gamle syltekrukker, du er heldig! Hvor ser det godt ud i campingvognen - hvornår åbner du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Frede, føler mig også heldig, og syltekrukkerne er mere end perfekte til formålet :-) Jeg sætter skilter ud på fredag eller lørdag, så der kommer lidt tilføjelser her på bloggen:-) det er vældig spændende! Vil gerne have mere at åbne op med, men jeg ved også at når der begynder at komme kunder igen, sker der automatisk et drive :-)

      Slet
  2. Hvor ser der bare hyggeligt ud hos dig på det første billede! Jeg kender godt fornemmelsen af at man ikke helt har lyst til at sælge de lækre sager man har fået fingre i ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana:-) det er godt nok også en underlig følelse, men også ganske dejlig, tænkte nok du kendte til det ;-)

      Slet
  3. Gode ting og sager du har fundet til dekorationer. Tænk at du kunne komme før de andre kunder og købe de bedste ting :-) Dejligt med forbindelser og familie.

    SvarSlet
  4. Ja det er dejligt med forbindelser, og familie, i morgen åbner min bror dørene for mig, så føler mig privilegeret Anette:-))

    SvarSlet
  5. Sikke spændende - jeg elsker at få næsen ind sådanne steder - der ikke er heeeeelt åbent endnu :-)
    Spændende med hvad du har fået samlet... måske det passer med vi kommer forbi en dag.
    mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan!
      Tak :-) I er selvfølgelig meget velkommen, og vil glæde mig :-) Vi er beliggende Randersvej 73, Stevnstrup, 8870 Langå. Der kommer en fane med oplysninger her på bloggen.
      Hilsen fra Anette

      Slet