lørdag den 25. januar 2014

Velkommen til et kig i engene ved Nørreå

I går så vi endelig solen, og jeg tog kameraet med på tur, og fik afprøvet Santas tålmodighed, lige som han er i en ny fase af sit hundeliv, hvor der igen skal sættes grænser. Santa er en Eurasier, på nu 3 år, vi har fået meget ros for hans glade sind og venlige attitude. Jeg kan lide en hund der ikke lystre blindt, om end det kan være en udfordring, og navnet Santa kan hurtigt ved at bytte lidt rund på bogstaverne lyde som... (BIP)...det var han den anden dag.
Nok om kæledæggen her i huset, har lyst til at vise hvor ufatteligt smukt det i engene på denne årstid











Området jeg har vist billeder fra grænser op af Nørreå,, og på den anden side af åen ligger Fladbro camping, det er på anden sidste billede.

Jeg holder virkelig af at tage kameraet med på tur, men gør det langt fra dagligt, for glemmer let tid og sted.

Er vældig spændt på denne lørdag, for det er i dag jeg sætter skiltet til vejen....

Ønsker dig en god weekend
Mange hilsner Anette

11 kommentarer:

  1. :-)))) du kan klikke på billederne for at få det i en større og bedre udgave

    SvarSlet
  2. Skønne vinterbilleder, kan næsten mærke hvor koldt det er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) og Ja der var, brraaaa, koldt, men i dag endda koldere!

      Slet
  3. Hvor er det smukt i engene! Tak for kigget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er smukt på alle årstider, men glæder mig alligevel til en smule varmere vejr, hvor duften af kløveren kan trænge i næsen:-)

      Slet
  4. Rigtig smukke billeder jeg kender god området ved fladbro og Nørreå ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, vi bor max 1000 m fra Fladbro kro, har dog aldrig nyt deres mad, har blot snakket om, at nu må vi altså prøve det:-) men sådan er det måske når det er så tæt på. Kiggede lige din blog og kan se du er en alsidig kvinde, skønt:-)

      Slet
  5. Meget smukke billeder! Held og lykke med skiltet - og kunderne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Nana:-) trods den usigelige kulde i går, havde jeg en kunde, som funderede over skiltet med grene og genbrug, og måtte se hvad det var jeg havde. Skønt:-)

      Slet
  6. Nej hvor er der flot. Skønt sted til gåture, og dejligt med selskab :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er flot, elsker også selvskabet af Santa:-) Os i det helt nære område her, har det næsten for os selv, så der er rimelig uforstyrret, og meget forskelligt dyreliv.

      Slet