lørdag den 15. februar 2014

Bare så glad fordi........

Nogle gange er jeg bare så glad


Træfiguren arvede jeg af min bedste, hendes far havde snittet den til hende, ingen gad eje den, andet end jeg, ja køn er den ikke, men den har charme, og jeg holder af den.


Købmandsdisken er lavet af gammelt genbrugstræ fra et mejeri, 1800 tallet, og lavet i 1980 af en snedker på Fyn. Den rummer 18 skuffer og et rum med låger. I tiden fungere den som rumdeler.

fladpil

Hygge krogen for to, er rammet lidt ind med planterne.

Hjertet skulle bruges til dørpynt, og lavet efter et ønske, jeg måtte igen lige have fornøjelsen af at pakke lidt ind.

Ha en rigtig dejlig weekend
Kram fra Anette

2 kommentarer:

  1. Dejligt med arvestykker der har affektionsværdi :-)
    Skøn vase du har sat de dekorative fladpil i :-)

    SvarSlet
  2. Ja, ved ikke om det der med affektionsværdi er noget der kommer med alderen;-) men det føles noget anderledes nu, end tidligere! Vasen er af spansk genbrugsglads, købt i en genbrugsbutik for 30 kr, noget af et kup, manglede den sådan;-)

    SvarSlet