fredag den 7. februar 2014

Haven i Hune, den stille begejstring 2.del

Jeg er vild med det uhøjtidelige og den ganske jordnære stemning i haven, vild med finurlighederne, overraskelserne, og krogene, og den totale ro, trods det at vi var mange, der havde fået ideen at besøge haven netop den dag.
Er dybt taknemmelig for at den er åben for offentligheden, og bliver passet og plejet, TAK!

I år skal min datter på 21 og jeg besøge den, og jeg vil elske at kunne dele oplevelsen med hende.

Fortsættelse følger

Ha en rigtig god fredag
Mange hilsner
Anette

8 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt lide det ikke-friserede og vilde udtryk - og så den fantastiske frodighed! Tak for billederne.

    SvarSlet
  2. En fornøjelse at dele billeder, velbekomme:-)

    SvarSlet
  3. En smuk have.
    Hvor er figuren på dit sidste billede fin.
    Den stor kugle på dit billede nr. 5, er den af keramik? Den ser ud til at være på størrelse med vore keramikbeholdere," syrebeholder" fra det dengang Grindsted Værket. Nu hedder fabrikken noget helt andet.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Åse, og velbekomme:-) Ja det er keramik, men tror nu billedet snyder lidt med størrelsen(zoom),efter hvad jeg kan bedømme er dine beholdere en hel del større, dem har jeg længe kigget på, for at finde ud af hvad det er for nogle, så dejligt at vide det nu, tak! Min mor elsker engle figurer, en af grundende til jeg tog billedet, men den er nu fin<3 Hilsner fra Anette

      Slet
  4. Åh, når jeg ser dine billeder, vil jeg have sommer NU!
    God fredag aften! - En februaraften kan da også være hyggelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. For første gang jeg mindes har jeg haft lyst til lidt bedre vejr, mere sol, og lysten til at rejse, til lysere og lidt varmere lande har tiltalt mig, trods det at jeg ikke bryder mig om at flyve;-) Og ja en februar er ganske hyggelig. Kram

      Slet
  5. Ja det er en skøn have. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Også rigtig god weekend til dig Anette:-)

      Slet