mandag den 17. februar 2014

Hjerter og vindspil under udvikling

Har vist dette for ca en måned siden


Dette er fra da jeg begyndte at øve mig i at klippe i kobber og zink, og jo mere jeg har haft materialerne i hænderne, jo flere muligheder viser sig, i form af ideer.

Den sidste stund har det været meget med vindspil, jeg kan godt lide den "musik" der opstår når materialer af forskellig karakter møder hinanden.

Hjertet som sådan vil jeg udvikle videre på, for at få flettet det lidt sammen med vindspillene, så det kan blive en ny helhed.

Og nu begynder solen at tone frem her, ha en fantastisk skøn mandag:-)
Anette



4 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge - og god dag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Frede, oplevede i går at der kom god respons på netop dette hjerte, og at det gerne måtte bimle lidt mere:-) det kribler i fingrene, men jeg må dog vente et par dage endnu;-)

      Slet
  2. Jeg siger også som Frede, at det bliver spændende at følge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt Bente, og det er meget givende at dele:-)

      Slet