tirsdag den 4. februar 2014

Kaffe i det fri, haveplan og hjerter på rionet

Et ufatteligt henrivende vejr i går, som gør så glad, og jeg er så heldig at jeg kan bestemme hvad jeg vil lave, kaffen blev nydt ude, og gik rundt på må og få og blot nød vejret. Og planlagde, at denne stribe græs på billedet under skal fjernes, jeg har marksten som jeg skal have lagt i stedet for, glæder mig. Billedet er fra efteråret.

Jeg fik klippet flere hjerter, og disse i kobber, her er de sat fast på lågen i indkørslen, og de siger en hyggelig lyd i vinden, samt når der åbnes og lukkes.




Hjerterne er også til salg, og lågen er i salgsområdet.

Ha en skøn dag
Mange hilsner Anette

7 kommentarer:

  1. Bliver flot med sådan en markstenssti, og et stort arbejde at lægge dem :-) God ide med hjerterne i lågen! Go' dag til dig også, vi skulle vist også få sol i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber det bliver flot, har tumlet lidt med hvordan jeg skal få området til at hænge naturligt sammen,og der er vældig sandet, så jorden kan ikke ligge bar-sandstorn. Så det er bare at gå i gang med at fragte stenene fra den ene ende af grunden til den anden;-) uha jeg har flyttet meget med de sten, ha ha! Tak Frede! hyg og hejsa

      Slet
  2. Håber der kommer sol til os i dag! Det ser SÅ dejligt ud med solskin på dine billeder. Søde kobberhjerter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Nana:-) hvor ville det være dejligt med lidt mere sol, nød den til fulde i går, men i dag er den endnu ikke at skimte....

      Slet
  3. Dejligt med planer og drømme. Det ser vel nok hyggeligt ud med kobberhjerterne i lågen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at drømme og planlægge lidt, Tak Anette:-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet