søndag den 23. februar 2014

Loppemarked og "havepynt"

Jeg render jo rundt på loppemarkeder og i genbrugsbutikker for at finde ting til min lille "butik"
Og her vil jeg præsentere en af de nyheder der er kommet til mig via sms.

LOPPEMARKED LØRDAG DEN 1 MARTS 2014 FRA KL 9.00-16.00
KÆMPE UDSALG OG MANGE GODE TILBUD, KOM OG BYD
HADSTENVEJ 98, 8940 RANDERS SV.

Det foregår hos min kusine, i en af hendes staldbygninger, hun har sammen med nogle andre kvinder været i gemmerne for at samle "lopper". Der findes meget forskelligt der, så som møbler, krukker stel, tøj og .........
Jeg har været der mange gange, og det er for mig et eldorado!

Måske ses vi der:-)



Var i Ikea for nogle dage siden, og langs vejen stod der nogle engle i træ, de inspirerede mig til disse, som jo ikke just bære engle præg. Jeg kalder det havepynt, men igen, det er kun fantasien der sætter grænser!

Her er en del af det kreative-binderi jeg har lagt ud på bloggen, hvis du skulle have lyst til et samlet overblik så kig her: Butiks galleri

Ønsker dig en rigtig dejlig søndag
Venlige hilsner fra Anette

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde kyllinger! Jeg synes de ligner påskepynt, og det elsker jeg!
    Her skinner solen i dag. Det håber jeg at den også gør hos dig. I hvert fald: God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana, ja der er påske over dem:-) Det blæser vældigt her, men solen skinner periodisk, og humøret er så skønt:-)

      Slet