tirsdag den 25. februar 2014

To billeder, og det kræver øvelse;-)

Egentlig har jeg bare lyst til at vise disse billeder.

Holder meget af at tage billeder af naturen, har gjort det i flere år, og er den lykkelige ejer af et Canon EOS 600 D

Siden jeg startede butik har jeg øvet mig i at tage billeder af ting, det falder mig ikke helt så naturligt. Dette er fra butik campingvogn, og jeg er selv mægtig tilfreds med resultatet, og selve opstillingen.
Heldigvis vare sådan en opstilling ikke evigt, noget er allerede solgt:-)

Ønsker dig en dejlig dag
Anette

2 kommentarer:

  1. De billeder kan du godt være stolte af, de er gode. Det er så god en ide med butik i campingvognen. Flot opstilling du har lavet, og dejligt at tingene bliver solgt, og giver plads til nye.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Anette:-) ja det er skønt med et flow!

      Slet