lørdag den 8. februar 2014

Vindspil

Holder en lille pause med billeder fra haven i Hune:-)

Åhh, hvor har jeg leget på værkstedet de sidste dage, er blevet vældig glad for de metaller, her er det kobber og grene, de fungere som vindspil.

 Lyden når kobberet rammer pile grenene, er ganske fin. Kan nu se jeg skal ud og have rettet pilegrenene lidt til;-)


Anderledes lyder det når kobberet rammer birkegrene.


 Toppen af denne klokke fik jeg af en veninde som var ved at rydde op.


Her er en krans bundet af pil og lærk, efter dette billede er taget, kom der lidt fine svampe, og barkstykker fra birk på.


Efter få dage ude begynder det at få lidt af det patina jeg kan lide.

Og det hele er nu ude i "butikken"

Ønsker dig en rigtig dejlig weekend.

Med hilsner fra Anette

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin patina kobberet får - og skønne vindspil - det ser godt ud i dit salgsområde - jeg håber, kunderne kigger ind!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, fik da solgt lidt i weekenden, og det er meget motiverende:-)

      Slet
  2. Flotte vindspil, jeg har ønsket mig et i flere år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, tak, holder også selv meget af vindspil. Arbejdede i Plantorama for år tilbage, og der var et helt vildt stort vindspil, lød nærmest som kirkeklokker, kunne ikke dy mig at bimle med det, hver gang jeg gik forbi;-)

      Slet