fredag den 7. marts 2014

Endnu et kig, og lidt historie

Elsker at plante til ......


 Tænk alle krukker og kurve er købt på loppemarkeder, og i genbrugsbutikker, og jeg kan bruge dem og sælge videre.


englebasser til hus eller have, eller.....
Dette er værktøjet jeg bruger til zink og kobberarbejder, loddebolten til at lodde med;-) pelikansaksen til de større stykker, hulsaksen til de små vinkler i metallet. Tangen til det kraftige tråd, og blyanten til at tegne lidt op med.
Da jeg i december havde fået mig et hjørne på mandens blikværksted, havde jeg aldrig troet at jeg skulle begynde at legen med den type værktøj eller materialer.
Når der kom veninder på besøg, og vi drak lidt værksteds kaffe, eller jeg skulle vise dem mit hjørne til dekorationer og andet, snakkede de kære tøser løs, og ideerne til alt det jeg kunne lave af disse metaller flød i en lind strøm ud gennem deres læber. Jeg lod dem snakke og sagde ikke så meget;-)))
Og nu har jeg muntret mig med det i en stund nu, og smiler stort ved tanken, er faktisk lidt stolt, ved min kære mand aldrig ville have givet mig en loddekolbe hvis han ikke havde troet på mit forehavende:-)

Er det ikke vidunderligt at det allerede lysner kl 06.15, nu kan morgenrunderne snart blive hverdag igen, hvor skønt!

Mange hilsner fra
Anette

2 kommentarer:

  1. Genbrug er herligt og rigtig flot. Det er en dejlig ny hobby du har fået, og man kan se du bliver bedre og bedre til at bruge dit værktøj og dine ideer udvikles til smukke ting.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Anette, også rigtig god weekend til dig!

      Slet