lørdag den 17. maj 2014

Lidt mere af det vilde look

Så er der igen tid til de store og vilde buketter, her er det bladene fra syre, syrener, kørvel, samt raklerne fra ahornen, buketten står i et genbrugsglas af en art.
Hvis syre bladene ikke vil holde viser det sig indenfor mindst en time.

I de sidste 15 år er vi tre "tøser" der har mødtes en gang om måneden for at spise og snakke(eller omvendt;), vi har den aftale at hvis vi vælger at komme med en værtindegave, må den ikke koste noget, kender hende vi skulle besøge godt nok til at det ville være et problem med at finde en vase, så vupti et glas, også vældig praktisk til fragten. Og hun blev glad for buketten:-)

Ha en fantastisk strålende weekend
Med naturglade hilsner
Anette

10 kommentarer:

  1. Hej Anette
    Det er en fantastisk velduftende værtindegave. Jeg elsker hjemmelavede buketter.
    I må hygge jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Også hygge til jer Laleh:-) ja det er lidt særligt at få sådan en, jeg bliver også altid mægtig glad!

      Slet
  2. Skøn buket - og så kan jeg rigtig godt lide ideen om en værtindegave, der ikke må koste noget :-) Ha' en dejlig weekend, Anette.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gitte, også rigtig skøn weekend til dig:-))

      Slet
  3. Fin og vild buket!
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak JetteMajken:-))) Mange hilsner Anette

      Slet
  4. God ide at give vasen med :) Her ved min side, står også en buket af syrener - åh den duft !

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Miri! Åhhh, ja duften er så fantastisk! Drømmer om engang at få lov at lave en kæmpe brudebuket af syrener og rabarberblade:-) ikke noget fancy, bare stor naturlig og lækker!

      Slet
  5. Hej Anette, som jeg har skrevet på et andet blogindlæg, så elsker jeg vilde blomster. De er sig selv, der er ikke noget forstilt over dem, de er gratis, de dufter, de findes i alle farver, der er sjæl over dem og alle bliver glade for en buket. Din buket er rigtig skøn og jeg ville også blive rigtig glad, hvis jeg fik sådan en buket. Det er så nemt at købe en buket, hvorimod en hjemlavet buket er lavet af kærlighed. Håber ikke at jeg træder nogen over tæerne, jeg køber da af og til også buketter, men jeg elsker selv at lave en buket og give den væk :-). Kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit!
      Og det er dejligt at komme med en hjemmegjort buket, men i den grad også at få en. Eller andre hjemmelavede ting! Ved med mig selv at jeg slet ikke kan lade være med at lave lidt(diy) fra haven/naturen, nogle gange med supplement fra blomster sælgerne;-) men kender flere der slet ikke tør/vil/kan den slags, så fint de kan få andre til det:-))
      Ha en god dag Hilsen Anette

      Slet