søndag den 1. juni 2014

Oprydning på bloggen

Der bliver rokeret en del rundt på bloggen i disse dage, jeg har efter lang tids overvejelse slettet nogle af fanerne, de føltes som udtjente, da jeg ikke fik opdateret de forskellige dele. Det sværeste ved at slette dem var alle de skønne kommentarer der var der, 1000  1000 tak for dem!
De faner der er tilbage bliver opdateret løbende!

Der vil også med tiden komme en form for system under butiksfanen, men hvilket ved jeg endnu ikke, overvejer at købe mig til en hjemmeside, som kan blive knyttet til bloggen, kan se at det fungere fint hos Nana Drømmegaven

nordisk malm, dansk design


Havde for nogle dage siden besøg af nogle spillemænd der spillede på vaske brædt, de var i tankerne da jeg købte saven, for havde kigget længselsfuldt efter den gangen før jeg var hos sælger, og nu var der pludselig en undskyldning;-) jo den ser måske lidt drabelig ud, men i butikken ligger den så ingen kan komme til skade!



Det er ingen hemmelighed at jeg er vild med min lille butik, og at jeg holder af sjove ting og sager, det er en vældig spændende proces at starte noget op for sig selv, og meget udviklende på mange områder!

håndlavet søndags engel i kobber og zink

Ønsker dig en skøn søndag
Med hilsen Anette

14 kommentarer:

  1. Det er godt at rydde op i ny og næ, det giver overblik og ny energi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det har du ret i, elsker virkelig også en god gang oprydning, og udsmidning!

      Slet
  2. Ja, som Miri også skriver, er det dejligt rydde op ind imellem - både på bloggen og i sit øvrige liv :)
    Ha' en god søndag, Anette!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan bare endnu engang give medhold, det føles altid så forfriskende:-) Også dejlig søndag til dig Gitte!

      Slet
  3. Det er nemlig godt med oprydning engang imellem. Det giver luft :-)

    Det kunne da være sjovt hvis du også laver en butiksside. Jeg er meget glad for min internetbutik, men jeg må sige at det har været sværere at arbejde med butikken, end jeg havde regnet med. Der går lidt meget HTML-kode i den engang imellem, så jeg kan ikke klare mig uden IT-support. Men det kan være at du er bedre til den slags end jeg er. Og man lærer jo hele tiden, så jeg kan meget mere nu, end jeg kunne for et år siden :-)

    God solskinssøndag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig frisk luft:-D
      Tak for det du fortæller Nana! Har snakket en del med sønnen omkring en hjemmeside, han fortæller som dig, at der er meget at sætte sig ind i, han er i fuld gang med at lære om koder+ diverse i forhold til hjemmesider , han anbefaler mig en WordPress som jeg betaler for. Jeg har for nogle dage siden oprettet en fri konto, for at kigge nærmere på det system, det kræver for mig en rigtig god og stille stund.
      Dejligt at høre om din erfaring!
      Mange tak også en skøn solrig søndag aften til dig!

      Slet
  4. Hej Anette.Jeg har også haft svært med al den teknik der hører til at blogge..........er lidt misundelig på dem der kan alt det med faner og meget andet.Sjove og spændende ting du viser...........du skal nok komme efter alt det med hjemmeside.
    Kan se at du også har skønne lupiner................viser smukke gule i dag.............de er slet ikke til at stå for.God aften til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Har også haft en gratis hjemmeside for et par år siden, og det bragte mig en del ny viden gennem mængder af fejl;) så da jeg fik bloggen her, mindede det en del om hjemmesiden fra den gang, her er bare plads til så mange flere billeder. 1000 tak for opmuntring, kan mærke at det jeg vil i gang med, snart, er noget mere udfordrende!
      Lupinerne er for første år begyndt at fylde lidt her, og der er som du siger slet ikke til at stå for. Må lige en tur ind for at se dine skønheder!
      Ha en god dag
      kram fra Anette

      Slet
  5. Altid dejligt med lidt oprydning nu og da.
    Sikke fine ting du viser :-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Oprydning er skønt! 1000 tak Lene!

      Slet
  6. Jeg drømmer også om en lille butik herhjemme - om ikke andet så en sommer-gårdbutik, men jeg bor så langt ude, at jeg tvivler på, at kunderne finder herud....Men det drøner rundt i hovedet med planer, tanker og overvejelser, så helt opgivet tanken har jeg ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal blive rigtig spændende hvad det bliver til med din måske kommende butik,:-) måske i oven i købet har en bygning egnet til sådanne formål? Her planlægges også lidt nye tiltag:-)))

      Slet
  7. Hej Anette
    Du har mange gode sager i din butik, så mon ikke det vil gå godt med en butikshjemmeside. Godt at du har sønnen som support.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Laleh!
      1000 tak! Tror også det vil virke godt med en hjemmeside, og noget heldigt med at sønnen vil hjælpe lidt, det kræver også at jeg lære lidt om det sprog der bruges, og en del tålmodighed fra hans side;-)
      Ha også en dejlig mandag
      Hilsen Anette

      Slet