torsdag den 18. september 2014

Hjertelig velkommen


For få dage siden fik jeg kommentar på dette indlæg på google+, omkring en opfølgning. Det er så hermed gjort, hjertet er bundet i pil, og pyntet om nogle gange hen over sommeren. Her er det med efeu, husløg og kobberhjerter som er trådet fast, samt bark og kastanjer som er limet på med limpistolen.


Og sådan ser vores indgangsparti ud nu, og om ikke længe sker der en forvandling til noget mere efterårs og vinterpræget. Bemærk lige jeg har givet havestolene grå olie, er blevet så glad for den grå olie, at jeg overvejer at give træværket omkring døren samme behandling, må se om modet rækker;-)






21 kommentarer:

  1. Som gæst må man følge sig hjertelig velkommen, når man nærmer sig jeres hus- så fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, det håber jeg i alle tilfælde:-)

      Slet
  2. Et rigtig fint indgangsparti. jeg læste lige i et blad, at gråt er det nye sort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie, hvor morsomt, jeg vidste det slet ikke, men da jeg fik den grå på brædderne til butikken, da blev jeg så glad, og jeg følte at alt pludseligt skulle være gråt, har dog lært fra tidligere at det virker at trække vejret god et par gange, inden jeg svinger penslen over noget i min nærhed;-)

      Slet
  3. Hej Anette.Dit indgangsparti ser rigtig hyggeligt ud...................og flot flettet hjerte du viser,
    Er vild med dine kobberhjerter.
    Jeg ville helt sikker male gråt rundt om døren................det vil se godt ud op til den røde mur.Har selv lige malet vores tre udendørs døre gråt.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Hvor er jeg glad for at høre det, det er sjovt med de kobberhjerter, var i går hos vores naboer, og de havde fået en lille gave(af mig i sommers) hvor der var et kobberhjerte i og deres var allerede begyndt at irre så flot., og dem der er her viser ikke tegn til den slags endnu.

      Tror også det vil se godt ud med det grå omkring døren, som vil gøre området mere tydeligt.
      Sjovt du også maler grå, det er en fornøjelse at gøre og kigge på efterfølgende:-)
      1000 tak og en rigtig god fredag til dig.
      Kram fra Anette

      Slet
  4. Kære Anette
    Dejligt med et hjerte- så føler man sig velkommen!

    Kram
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Og sådan skal det være, 1000 tak:-)
      Kram og god dag fra Anette

      Slet
  5. Hej Anette, dit indgangsparti er så flot! Om du beholder farven eller vælger den grå, er nok din mavefornemmelse der skal afgøre det :-). Men velkommen det føler man sig ihvertfald :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit!
      1000 tak! Ja det med farven er et valg der pludseligt bliver taget... og altid dejligt at komme et sted hvor man føler sig velkommen:-) Og en god dag til dig kram fra Anette

      Slet
  6. Hej Anette. Hvor er det super flot dit indgangsparti. Jeg ville også male grå, helt sikkert...stolen er så flot og med den går farve vil det vil komme til at give mere "ro for øjet" og en større helhed.
    Men lige meget hvad du gør, så er jeg sikker på at dine gæster altid vil føle sig velkommen..:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda!
      Altså 1000 tak for dine skønne ord som gør mig glad:-) kan undre mig at jeg nævnte det med farven her i indlægget, er glad for jeg gjorde, for nu står den på afrensning af træværket:-)
      Ha en god dag
      Hilsen fra Anette

      Slet
  7. Hvor er det et smukt hjerte du har lavet - og et skønt indgangsparti. Du er fantastisk til at pynte op! Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gitte, også en rigtig god weekend til dig:-)

      Slet
  8. Kære Anette
    Tusind tak for din kommentar på min blog. Den blev jeg utrolig glad for!
    Jeg har tidligere forsøgt at kommentere på din blog, men havde forstået det sådan, at jeg ikke kunne det, når jeg ikke har google+, men det havde jeg åbenbart misforstået!
    Der ser virkelig hyggeligt ud hos jer!

    Kærlig hilsen Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbet!
      Det er jeg glad for at høre, du har en utrolig fin og dejlig blog!
      Sjovt du siger det med google +, for i går havde jeg besøg af en kunde som kommer her fysisk med jævne mellemrum, og fortæller at hun følger med på min blog, og har gennem en stund gerne villet kommentere, men hun sagde også at det ikke kunne lade sig gøre fordi hun ikke har en google + konto, og ville vide om det kunne passe, måske jeg skulle logge ud for selv at se hvad det er der sker når der skal kommenteres her;-)
      1000 tak, også fordi du kiggede forbi her:-)
      Ha en dejlig lørdag
      Hilsen Anette

      Slet
    2. PS håber det er ok din blog er lagt på min blogliste

      Slet
    3. Hej igen
      Jeg tror, at de andre gange, er jeg havnet på din google+ side og har forsøgt at kommentere der og det kunne jeg ikke. Men fordi google+ er ukendt land for mig, vidste jeg ikke, at der var en "rigtig" blog et andet sted, hvis det giver mening. I går havnede jeg så her -uden at vide hvad forskellen er :-)
      Og TAK fordi du har lagt mig på blog-listen. Det er smadder-sødt af dig :-)

      Slet
    4. Hej igen Lisbet!
      Jo det giver fint mening, især når jeg ved hvordan det er for mig at komme ind på andre kilder end de vandte, ved tilfældigheder, så går der lige lidt tid med at opdage;-)
      Og velbekomme, det er en fornøjelse at ligge din blog på min liste!

      Slet