fredag den 14. november 2014

Advent og dekoration

Så er decembers lysende forberedelser skudt i gang, både det enkle og det mere eventyrlige, jeg kan selv lide det hele, og nyder afvekslingen.
En af de vigtige ting at huske på når der som her, er arbejdet med mange forskellige materialer er at skabe variation i højderne, men også at der er pletvise grupperinger, som gør at det hele ikke bare er et virvar, eller fladt landskab. Dekorationerne er i ler, og mange af tingene er  trådet, grenene har jeg sat fast med hårnåle af sortglødet tråd. Det samme gælder for den sidste dekoration i dette indlæg.

adventskrans til fad

nærbillede af kransen



advents dekoration i madam"blå"


nærbillede af advents dekoration i madam"blå"
Hvis du skulle få lyst til selv at gå i gang, vil jeg ønske dig god fornøjelse, ellers til alle en vidunderlig weekend:-)
Med venlige hilsner 
Anette

12 kommentarer:

  1. Hvor er det flotte dekorationer, du har lavet - og tak for dejlig inspiration til min adventskrans.
    Ønsker dig en rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gitte, og rigtig god fornøjelse:-)
      Også god weekend til dig

      Slet
  2. Piękne i niezwykłe dekoracje florystyczne. jesteś bardzo kreatywną osobą. Życzę miłego dnia. Pozdrawiam

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Monika!
      Hyggeligt du kigger forbi og velkommen til:-) 1000 tak for de smukke ord.
      God dag til dig

      Slet
  3. Flotte dekorationer, er vild med dine naturmaterialer!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Tina, ja det er et sandt eldorado af hvad der kan findes af skønne sager:-)

      Slet
  4. Også en god weekend til dig Anette. Hvor er det flotte dekorationer du har lavet, du kan virkelig noget med de grene.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak:-) tror jeg har det lidt med grene som du har det med beton, det er i alle tilfælde sjovt.

      Slet
  5. Så fin blogg du har, og så mye fint du laver :-)
    Jeg blir med videre :-)
    Ønsker deg en deilig helg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne!
      Og 1000 tak, dejligt at du kigger forbi:-) og velkommen til!
      Kigger lige lidt mere på din blog, en af dagene, det er en blog jeg ikke har set før....
      Også rigtig god helg til dig
      Hilsen Anette

      Slet
  6. Hej Anette.Dejlige adventskranse du viser..................og god inspiration når jeg selv skal i gang med at lave juleting med min blomsterveninde på lørdag.Det har vi gjort de sidste 15år.
    Håber du får solgt godt i din lille butik.
    God weekend Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Hvor lyder det som en rigtig hyggelig og skattet tradition du og din veninde har, rigtig god fornøjelse på lørdag, måske der bliver en lille smagsprøve på din blog:-)
      Det går ganske godt med salget, jeg er i alle tilfælde tilfreds:-) Og det er stadig skønt og nyt, hvor jeg skal indrette mig lidt med de praktiske ting, og der er blevet lidt flere strenge at spille på, som jeg lige skal finde ud af, det er spændende:-)
      Også god weekend til dig
      Kram fra Anette

      Slet