fredag den 9. december 2016

En overdådig juledekoration

I morges-pludseligt åbenbarede der sig en ide, og jeg måtte finde det største lys de havde i netto, inden jeg selv skulle åbne min lille butik. Jeg kunne nu godt have brugt et der var endnu større, men sådan bliver det ikke denne gang. Uden så meget tekst vil jeg blot vise dagens kreation.
stagen fik jeg til min 50 års fødselsdag i april
Jeg har altid elsket at arbejde med store dekorationer, og denne står i min egen stue, dog skal den ikke stå op af døren;-)
Med glade hilsner og ønsket om en fantastisk weekend
Anette

PS den er langt flottere i virkeligheden

25 kommentarer:

  1. Den er da godt nok både stor og fin. Jeg har ikke fået lavet nogen endnu og springer nok over i år. Med en meget nysgerrig unghund i huset er det ikke sagen med levende lys.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også din Bamse ville elske at plyne en dek;-) Vores kat er heldigvis ikke så nysgerrig anlagt, men den gamle ville have sprunget på denne omgående.
      1000 tak og i lige måde
      Knus

      Slet
  2. Hej Anette
    Ja det er bestemt en flot dekoration, sådan en jeg i hvert fald ikke kan lave :)
    Kram og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Mange tak skal du have:-)
      Opskrift:man tager en klump ler, i denne er der brugt 2 kg, også mængder af gran, lidt tuja, lidt lærk og et lys, også selvfølgelig godt med glimmer, her er det guld;-)))
      1000 tak og i lige måde, kram

      Slet
  3. Skønt med spontan inspiration - og så bare gøre det! Den er meget flot, din store dekoration.

    SvarSlet
  4. Hvor er den fantastisk smuk Anette, bare den stod her i min stue Så ville jeg ikke behøve anden julepynt :o)
    Kram fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind vis af tak Linda! Hvor herligt:-)))
      Kram til dig og Alma fra mig

      Slet
  5. Ih, hvor du kan :) den er også bare FLOT.

    SvarSlet
  6. Godaften Anette.Fantastisk flot........og stor dekoration du har lavet.Og det er da overdådigheden der gør den så flot.
    Bar bliv ved med at fremstille sådanne smukke dekorationer der kan inspirere alle os bloggere.
    Rigtig dejlig aften til dig Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. God morgen Jette!
      1000 tak:-) Syntes stagen godt kan bruge noget overdådigt, den er jo høj og ret tung. Også var den umådelig sjov at lave.
      Rigtig god fornøjelse med dine kreationer.
      Mange tak og den dejligste dag til dig.
      Knus Anette

      Slet
  7. Hm! Det lyder da såre enkelt at tage en klump ler, noget gran og noget andet grønt.... Gad vide hvordan resultatet ville blive, hvis jeg prøvede.... Du kan bare det der!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elna!
      Det var planen det skulle lyde enkelt:-) fik sådan et billede i hovedet af at stikke gran i en 2kg pakke med ler, og tænkte det var en god øvelse.
      Håber inderligt i ved det er sagt i kærlig humor, og ikke noget der minder om arrogance.
      Mange tak. Det er så befriende at udforske den slags binderi igen, bliver faktisk glad:-)
      Hilsner Anette

      Slet
  8. Jeg er mundlam......
    Aldrig som i aldrig har jeg set så smuk en ide.
    Du inspirere virkelig. Tusind tak <3
    Jeg har sådan en stage, ja jeg har faktisk to. Købte dem i oktober på et loppemarked for 50 kr. Jeg har jo som alt andet malet dem.
    Men kan love dig for at de skal pyntes sådan op næste år.
    Bliver i den grad helt varm om hjertet. Gud hvor er du kreativ og inspirerende.

    Masser af varme juleknus til dig
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Og kære Charlotte, nu er det mig der næsten ikke ved hvad jeg skal sige, af hjertet 1000 1000 tak, jeg bliver så glad og rørt <3

      Også har du gjort dig noget af et kup med de to stager, hi hi selvfølgelig er de blevet malet. Glæder mig til at se dine næste år, de bliver helt sikkert fortryllende smukke.
      Masser af varme juleknus til dig fra mig
      Anette

      Slet
  9. Kæreste Anette<3
    Jamen som jeg da bliver betaget af din smukke stage som du har pyntet så fantastisk flot. Du er så dygtig og kreativ og her hos mig sluger jeg det med øjnene det rent guf hi hi. Jeg beundrer virkelig din kreativitet og dygtighed. Det så lækkert og glæder mig allerede til næste indlæg fra dig<3 Ha en skøn weekend:)
    Knuuus Susanne<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære skønne Susanne<3
      1000 1000 af hjertet tak for dine som altid så smukke/søde ord, jeg bliver både glad stolt og meget taknemmelig!
      Hi hi længe siden der er kommet så mange indlæg på så kort tid, men føler overskud i tiden.
      1000 tak også den skønneste weekend til dig og dine:-)))
      Knuuus Anette <3

      Slet
  10. Kæreste Anette<3
    Velbekomme det er så så vidunderligt det du laver du er fantastisk til at skabe det og vi andre får så meget glæde af det. Skønt med alle de kommentarer til dig giver en dejlig følelse. Dejligt med overskud og bruge løs af det:) 1000 tak og i lige måde også til dig og dine kære.
    Krammer Susanne<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Susanne:-))))
      Og jeg bare stor smiler:-))))) Dine og alles kommentarer er så utroligt skattede. Og de virker langt mere end i måske ved af, føler du/I giver ufatteligt meget, og jeg bliver bedre og bedre til at modtage og tro på det-, her er ordet: Namaste vældig passende.
      Knus og store varme krammer<3
      Anette

      Slet
  11. Kære Anette.
    Hvor er den vidunderlig smuk. Helt fantastisk. Jeg blev helt bange for at du ville sælge den. Pynter du ting kunderne kommer med?
    Og så vil vi gerne sige tusind tak for de skønne småkager. Hvor er du dog et varmt og betænksomt menneske. Jeg glæder mig meget til at møde dig en dag. Opskriften skal prøves en af dagene, for det var rigtig lækre småkager.
    Mange varme hilsner fra os begge to. Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eliane!
      1000 1000 tak, jeg bliver så glad for de skønne skønne ord <3
      Der er få ting jeg ikke vil sælge, og stagen er en af de ting.

      Jeg pynter meget gerne folks egne ting, eller laver specielle ønsker. Men da jeg ikke som sådan har blomster mm, er det mest på denne årstid, men selvfølgelig er der lidt opgaver hen over året, på bestilling.

      Og jeg ville så gerne give jer noget, for jeres betænksomhed, med alle de skønne frø, nogle er sået og andre venter, og nerien- som jo allerede er blevet til to planter, en til mig og en til datteren:-)
      Og det er gensidigt Eliane, jeg glæder mig også til at møde dig/jer en dag:-)
      Rigtig god fornøjelse med bagningen, glemte vist at skrive at de skulle trilles i kugler, og trykkes med en gaffel.
      Ha en dejlig adventssøndag
      Med varme og kærlige hilsner Anette

      Slet
  12. Kæreste Anette<3
    Det er en rigtig stor glæde og ligesom at lukke en pakke op når man åbner for dit skønne indlæg:) Ja alle dine indlæg de er så hyggelige og emmer af atmosfære<3 Skønt og kan glæde hinanden på den her måde<3
    Masser af hjertevarme juleknus fra Susanne<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Og masser af hjertevarme juleknus til dig skønne Susanne<3

      Slet
  13. Tusinde tak søde kreative Anette<3

    SvarSlet