onsdag den 1. marts 2017

Ny blog, med eget domæne

Endelig endelig kan jeg afsløre en af de hemmeligheder jeg har gået og holdt på, også endda på årets første forårsdag, altså efter kalenderen.
Jeg har fået ny blog, og med helt eget domæne. Bloggen hedder også Anettes Flora, og du finder den HER Du er mere end hjertelig velkommen til at kigge forbi. Det er også på den nye blog at al aktivitet vil foregå i fremtiden. Den gamle blog får dog lov at blive stående indtil videre.
Masser af glade forårshilsner
Anette

20 kommentarer:

  1. Spændende, men jeg kan ikke lige tilføje din nye blog til min blogrulle, du må lige spørge din kloge søn, hvordan man gør. Jeg kan heller ikke læse med på dine kommentarer, når du svarer. Den siger, at der ikke blev fundet et feed til den adresse.
    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for at fortælle Lisbeth. Jeg siger lide tingene til ham når jeg snakker med ham senere i dag:-)
      Krammer

      Slet
  2. Stort tillykke Anette! Flot arbejde af sønnike. Man skulle næsten tro, han havde en dygtig lærer ;;-D
    Meget smukt det nye logo <3

    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Lisbet, jeg smiler stort:-))) På sønnens vegne også TAK. Ja han har en rigtig dygtig og passioneret lærer, hi hi du kender ham jo så godt;-)))

      Slet
  3. Jeg går fluks ind og ændrer linket til dig fra mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 10000 tak Karen:-) der har været en smule problemer med at linke til den nye blog via blogger, men de er løst nu, og på din side tror jeg man kan linke til alle. Jeg har allerede linket til dig på den nye:-)))

      Slet
  4. Tillykke med den nye blog! Det er altid dejlig med lidt forandring af og til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Henrik! Ja det må der til, og her er en del af den i tiden;-), er ret spændt på hvordan bloggen kommer til af fungere.
      Ha en god aften
      Hilsner Anette

      Slet
  5. God fornøjelse med den nye blog. Det er ikke tosset at have teknisk support inden for familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Marie:-) nej slet ikke tosset, og når det er af denne karakter, er det ren passion fra sønnen af.
      Ha en god aften
      Hilsner Anette

      Slet
  6. Tillykke med din nye blog, håber at den vil blomstre og inspirere som du selv gør det. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Leila <3 :-) <3
      Masser af hygge retur
      Klem Anette

      Slet
  7. Tillykke med din nye legeplads. Jeg springer straks over på den. Husk at være tålmodig, da det kan være svært at få folk med over på en ny side. Jeg taler af erfaring. Glæder mig til at se den.
    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Maria:-) Ja den har jeg også i tankerne. Og jeg har sådan glædet mig til at vise bloggen frem, og prøve alt det nye:-)
      Kram Anette

      Slet
  8. Ny blog, jamen sødeste Anette dog :o)) tillykke. Og jeg haster jo hurtigt derover.
    Kram fra din Rosenfe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak rosenfe:-)))) Herligt.
      Krammer og knus Anette

      Slet
  9. Fik slet ikke skrevet TILLYKKE her, for jeg susede jo lige over på din nye blog. Logoet er så fint 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT :-))) Og tusinde tak Ulla:-))

      Slet
  10. Søde Anette. Tillykke med din nye blog. Et kram sender jeg dig i himmelrute fra Fyn til Jylland. Også til din søn. For hvor er I begge to goe´.
    Jeg har sendt dig en tillykke besked før, til din nye blog, men den er forsvundet, kan jeg se.
    Og jeg er lidt i problematikker, for jeg er ikke vild med at være på facebook og alle de andre steder, man skal logge sig ind i - for at kunne kommentere på din nye blog. Går i tænkebox og finder på noget.
    Indtil da: Hav det rigtig godt. Og god vind med alt det nye og fine.
    Mange varme hilsner herfra.




    SvarSlet
    Svar
    1. Hej dejlige Laila:-)
      Tusinde tusinde tak:-) og hvor er det et godt kram-så godt at jeg sender dig et retur også med himmelruten <3
      Gad vide om der kan laves så man kan kommentere anonym, jeg vil høre sønnen, selvom der ligger et eller andet et sted i hukommelsen, at det er der vist ikke mulighed for....men får se. Jeg har lige oprettet en bloglovin profil, men har ikke helt styr over hvad det præcist rummer endnu...
      Sender rosen videre til sønnen:-)
      Må se hvad du finder ud af i tænkeboksen. For hvor er jeg blevet glad for at du er en del af det her netværk :-))))
      Ha det også rigtig godt, og den dejligste dag, og igen tusinde tak
      Mange varme hilsner og kram Anette

      Slet