søndag den 15. december 2013

Hjerter

For lidt tid siden var jeg på loppemarked, et lidt større en af slagsen, 4 kvinder ville sælge ud af deres overskud, så de ryddede en længe på den enes ejendom og fyldte genbrug i, og samlede ind, genialt. 
Det passede sig så fint med de planer jeg havde, om at lave dekorationer her op til jul, jeg købte blandt andet disse hjerter. De fleste af de ting jeg laver i er noget jeg har købt på genbrug.


På øverste billede, har jeg klippet et lille hjerte ud i birkebark, har fundet så meget fint af slagsen, som i også kan se på det andet billede. De små zink vedhæng er blevet mine prisskilte, vældig holdbare og nødvendig til det der er ude, og kunderne er ligeså begejstrede for ideen som jeg :-)

LIGE ET MERE
Som sagt i andre indlæg, har jeg lavet og solgt en del forskellige hjerter, jeg elsker at bruge naturens materialer.
Dette hænger på en rod fra en af de mange granner vi har fældet her, vi har alle nærmest meditativt siddet med flere af den slags rødder og pillet det tygge lag bark af, hen over sommeren, sådan lidt af gangen, når det var løsnet, og der var rift om det, kunne ikke lade være, glæden ved at se træets strukture var en slags belønding i sig selv.
hjerte på rod

Ønsker dig en dejlig dag
Fra Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar