lørdag den 11. januar 2014

Et lille et og et stort

Da det ikke falder mig helt så naturligt, at lave de små gren ting, kræver det at jeg bevidst øver mig


Dette er bundet af fladpil, og kan også bruges i en almindelig krukke, som stativ i orkide, efeu eller andet, fantasien er den der sætter grænsen.

Vil lige vise hvor stort det hjerte fra den anden dag er, altså det på birketræet


Her kan i se det står op af døren.
Brugen af dette, jeg har påsat på et træ i forhaven, hvor jeg har plantet en clematis under, håber den kravler op, vil tro det sker i år.
Ellers kunne det fastgøres på et hegn, eller..... :-)
Rigtig god weekend
Med hilsen Anette

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, begge dine hjerter.Har selv planer om at kaste mig ud i grenarbejde i denne weekend, men indtil videre er projektet udskudt til i morgen, hvor vejret skulle blive bedre. Men måske bliver det alligevel tørvejr senere i dag, og så skal jeg ikke afvise, at man vil kunne se mig trave rundt i skov og krat på matriklen på jagt efter gode grene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentar Frede:-) Ha ha, god jagt, og fornøjelse(muntert billede du gav der)! Glæder jeg mig til at se hvad du får lavet. Hilsen Anette

      Slet