lørdag den 4. januar 2014

Håber du er kommet godt ind i det nye år+lidt reklame



Buketten står i en vase, som jeg for nogle år tilbage, fik af min bedste, jeg har elsket den fra første færd, formen og rummeligheden, og det rå look. Og den har lidt historie, det var hendes/deres bryllupsgave i begyndelsen af 1940, og selv da var den ikke ny.

forret
Her er familiens favoritforret. Vi fik den nytårs aften, egentlig er det lakseroulade, men den er lavet af frisk røget ørred, som vi fileterede ud.....uhmmm guf.


OG nu til noget helt andet, lidt REKLAME.
Har en god veninde gennem flere år, vi er tidligere kollegaer hos Plantorama i Randers, vi drak kaffe/the i går og snakkede nogle timer, dejligt.

Og hun er så frisk at hun er startet som selvstændig, jeg har set hvad hun kan og ønsker hende alt det bedste.
Ta et kig hvis du har lyst:
Farvekonsulent Jessi Hundborg

Mange hilsner fra en der er i lidt forårshumør
Anette

3 kommentarer:

  1. Hej Anette.
    Tak for kommentaren på min blog, Fru Pedersens have. Nu opdagede jeg så din blog. Kan se at den er ret ny, så tillykke med den og velkommen i blogland.
    Har set alle dine indlæg, og hvor laver du mange fine ting med grene. Jeg er vildt imponeret over ideen med butik i campingvognen, det er da genialt. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se flere billeder af campingvognen både ude og inde.
    Jeg lægger dig på min blogroll, så andre kan finde dig og blive inspireret af alle dine gode ideer.
    K.H. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Anette!
      1000 tak for velkomst, og det at komme på din blogroll. Ja det er stadig nyt at have en blog, tager lidt tid at finde ud af tingene;-) Er også ret glad for ideen med campingvognen, og virkelig skønt at høre din mening, tak, blev helt rørt :-)
      Var i sommers på en tur til Mariager, der opdagede jeg blomsten og krukken, der var atmosfære, og intimitet, og midt i det hele stod en campingvogn, ikke at det var butik, den opbevarede redskaber. Og ideen kom da fik lyst til at lave dekorationer. Har ikke åbnet butikken her endnu, forventer at være klar om en uges tid, og der vil komme flere billeder fra campingvognen, samt kreationer, men ellers er der også lidt billeder under udviklingen af mit binderi, ved ikke om du har set det.
      Med hilsen Anette

      Slet
    2. PS. og tak for at du kiggede ind, dejligt med kommentar:-)))

      Slet