tirsdag den 21. januar 2014

Humor 2.del

Har arbejdet en del med blikfanget, fru fugleskræmsel, her på billedet er hun sat meget løst sammen( læs ikke puste), og slet ikke færdig, måtte se hvordan det ser ud

I går da jeg hamrede zinken fast på stolpen, faldt øre mund øjne og øreringe af, så håber  min mand har tid til at lære mig brugen af loddekolben, i aften, har nemlig også noget der minder om arme der skal sættes fast.
Hun skal stå ved vejen i alt slags vejer, så det er vigtigt at alt bliver sat godt sammen.
Nederdelen er købt i genbrugen, oprindeligt til mig selv, faldt sådan for stoffet og broderinger, men det var så ikke lige mig ;-)

Ønsker dig en skøn dag
Med hilsen Anette

4 kommentarer:

  1. Hun får jo helt personlighed nu - spændende med loddekolben, den kan da være meget handy at kunne bruge en anden god gang også!

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) ja vældig spændende med den loddekolbe, manden er kommet hjem nu, og mener, hvis jeg ikke skal ødelægge det der er sat godt fast(let at brænde hul i zinken), så må det popnittes på i denne omgang. Men kan nu godt lide de loddeklatter, men ikke stanken fra væsken, men får det helt sikkert lært. Ha en dejlig aften Frede, Fra Anette

      Slet
  2. Fin fugleskræmsel selv om den har tabt øre mund øjne og øreringe..... Blikfang.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt du kiggede forbi, det "stakkels skræmsel" får det hele tilbage igen :-) Ønsker dig en skøn aften Åse

      Slet