torsdag den 30. januar 2014

Og nu med eget visit kort:-)))



den ene side
den anden side
Kunne i går ved middagstid hente mine visit kort, og hvor var jeg spændt på resultatet, et er at se det på pc, noget absolut andet, er det at stå med det i hånden. Og hvilken fantastisk følelse, langt bedre end jeg havde turdet forvente, er bare så tilfreds.

originalbillede

originalbillede

Kortet skal også bruges til at sætte på tingene jeg laver og har, så det kan give en følelse af at dette er en gave, hvis det er tilfældet.

Ha en dejlig dag

Med hilsen Anette

PS billederne har jeg selv taget

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder du har valgt at bruge på dine visitkort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er jo lidt glad for dem, som det ses;-)

      Slet
  2. Hvor er de fine, dine visitkort! Rigtig fine billeder!

    SvarSlet