fredag den 24. januar 2014

Over marker i skov og eng

Tror det er ved at være 14 dage siden vi har set solen her, og til morgen kom den frem, billedet er ikke fra i dag, men sådan er udsigten fra vores stue vindue. I guder jeg har savnet synet :-)




Ville have vist mit visit kort i dag, eller rettere layoutet til det, det ville ikke lykkedes at få det ind. Men har brugt billedet fra header, her på bloggen, skal til byen for at få lavet en prøve på det, i dag, jeg må se det i virkeligheden.

visitkort skal bruges for at give et gaveagtigt præg. Der kommer lidt tekst på for og bagside.


Yderligere har jeg lavet en ny fane, hvor der står lidt om åbningstider, og beliggenhed

Det hele er meget spændende, og der er stadig en del klargøring, men nogle gange må jeg bare sige at nu er det nu, også tage den derfra

Ønsker dig en skøn fredag

Mange hilsner fra Anette





2 kommentarer:

  1. Sikke smukke og skarpe billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er vældig glad for mit kamera, og elsker at tage natur billeder :-)

      Slet