fredag den 14. februar 2014

En helt anderledes gave, og lidt DIY

Og jeg fik en gave af min mand i går, en noget anderledes en af slagsen, se bare her

Og sikke en skøn "æske"

Hvor blev jeg altså glad, nu har jeg min egen loddekolbe med det der høre til, en kvik sag, hvor jeg bare skal skrue op for den runde røde knap, også trykke på den firkantede knap, vupti, så er der ild, den blev afprøvet i aftes, jo jo, det lykkedes rimeligt, men resultatet, det må komme en anden dag.
Nu behøver jeg ikke ringe til ham, for at spørge hvad han bilder sig ind at tage sit værktøj med på arbejde;-)
Yderligere har jeg fået et par tynde thermo handsker der er vandtæt lige rundt om fingerspidserne og på gribefladen, så det nu er mere behageligt at tage ting ud og ind, i det våde vejer.

Her er et par nye ting til butikken

Hjerte i pil og lærk, med kobberhjerte

klokke med hjerter


Er rigtig godt tilfreds med klokken her, og kan lide den lyd det giver.

Nogle gange kan jeg undre mig, kan se at et af de mest viste indlæg er dette: Vindspil hvad det er der gør det ved jeg ikke.....

1000 tak til jer der kigger forbi, og til jer som ligger en kommentar, det er jeg virkelig glad for.

Ha en rigtig god valentinsdag
Hyg og hejsa hilsner fra Anette
 

8 kommentarer:

  1. Også happy v-day til dig! Fint med alle hjerterne på indlægget i dag!

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye loddekolbe:) Sikke nogle fine hjerter du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lisbeth, blev overrasket over at jeg blev så GLAD for den loddekolbe:-) Dejligt du kiggede forbi!

      Slet
  3. Det var da en lækker gave, så slipper du for at låne mandens fremover :) Fint hjerte du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en utrolig dejlig gave, det gør det hele lidt lettere, og den er en del mere handy, end mandens med stor gasflaske og brænder;-) Tak skal du have Lisbeth:-)

      Slet
  4. Det var da en rigtig dejlig gave at få, den bliver du helt sikkert rigtig glad for. Den ligger bare og venter på at du får lyst at lege :-)
    Det er sjovt med indlæg, man ved aldrig hvad der bliver et meget set indlæg, ofte undres man.
    Hjertet er rigtig fint, og vil være flot mange steder, både ude og inde.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gaven er skøn:-) Tak Anette, også god weekend til dig og dine.

      Slet