mandag den 3. marts 2014

Min lille butik og en kasse med løg

Det er en skøn følelse at starte sit eget op, og spændende på flere områder.
Jeg har åben torsdag fredag lørdag og søndag, og glæder mig usigeligt hver gang,
Men selvfølgelig er det særlig hyggeligt i tørvejr og skinner solen opstår der en anderledes følelse.
 . Var på loppemarked lørdag morgen og fandt en del flere ting til butikken
 Billederne er fra i søndags, og solen var ikke fremme, men der var tørvejr, og jeg hyggede mig!
Nærbilleder gør sig anderledes



Fik denne kasse med løg foræret, 1000 tak, jeg glæder mig til at plante dem i dag:-D

Ha en skøn dag
Hilsner fra Anette

8 kommentarer:

  1. Der er godt nok blevet fyldt op i butikken! Det ser rigtig hyggeligt ud i butikken - her kan man jo gå og opdage små finurligheder alle vegne. Lækkert med en hel kasse forår - der er til mange glæder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frede!
      1000 tak, Ja det hjælper godt på det med opfyldningen, campingvognen er godt fyldt nu, når jeg sætter ind om aftenen, føler også at der må være noget at vælge imellem.
      Hilsen Anette:-)

      Slet
  2. Der ser hyggeligt ud i din butik! Jeg håber at der kommer kunder forbi hver gang du holder åbent!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana:-) og det gør der, måske blot en, men det gør en vældig forskel, glæden ved det er så skøn.
      Hilsen Anette

      Slet
  3. Skønt med sådan en løg gave. Hvor ser det hyggeligt ud ved butikken, det er dejligt for dig, at du er så glad for den, det smitter af på kunderne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en skøn foræring, har læst på have bloggene at det kaldes glædesdepoter, meget rammende:-D Tak Anette, det føltes også rigtig hyggeligt!

      Slet
  4. Held og lykke med dine kreative ideer :-)

    SvarSlet