torsdag den 22. maj 2014

På besøg i blomstertøsens have, sidste del:-)

Og i dag får billederne næsten lov at stå for sig selv, må dog lige pippe at der ikke er græs i haven, men stier belagt med flis, som er yderst behageligt at gå på.








der er gang i den alle steder


børnehave for stauder










Staudeplanteskolen


Staudeplanteskolen
Skulle du få lyst til at opleve det hele selv, kan du finde flere informationerne på Ritas hjemmeside som jeg har linket til th her på sitet:-)

Mange hilsner med ønsket om en god dag
Fra Anette

Dagens PS: Jeg kan sige at det ligger idyllerisk i Bording Kirkeby, og meget tæt ved kirken, og jeg fik set minde lunden, som var anlagt i en lille skov, det var bare en utrolig dejlig oplevelse for mig, man bliver helt stille. Skovkanten passer Rita ved at sætte overskydende stauder i kanten, liljekonvallerne er ved at bredde sig.
Ellers er der meget "natur" som er velegnet til at gå en ekstra tur i.

15 kommentarer:

  1. Tusind tusind tak Anette for den flotte omtale af min have. Hvis ikke det kan gi' nogen lyst til at kigge forbi ved jeg da ikke hvad der kan. ha' en god dag..vi ses.
    Knus Rita

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Rita, jeg kan ganske enkelt ikke andet, for det er et utrolig dejligt sted i har, og som Lene siger under, i er også dejlige mennesker!
      Ja vi ses
      Krammer:-)

      Slet
  2. Dejlige billeder fra en dejlig have. Jeg har besøgt Ritas have flere gange og hvor er det et dejligt sted og ikke mindst dejlige mennesker :-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene!
      Hyggeligt at du kigger forbi:-) kan let forstå du har besøgt haven flere gange, det kan jeg også let finde på;-))
      Mange hilsner Anette

      Slet
  3. Fin fin have og fine billeder, du har taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja haven er skøn, og 1000 tak Marie!
      Hyg og hejsa fra Anette

      Slet
  4. En hve jeg meget gerne ville besøge ! Tak for at vise og fortælle :)

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Hej Miri!
      Kender den slags tasterier;-) Velbekomme, den er også let at anbefale, rigtig god fornøjelse hvis turen engang går til Jylland.
      Hilsen Anette

      pssst, der er selvfølgelig en helt anden dialekt, dejligt at vi har så mange af dem:-)))

      Slet
  6. Det er meget smukke billeder! Jeg ville ønske, jeg boede nærmere og nemt kunne besøge den dejlige have. Tak fordi du viser frem, Anette! Jeg har besøgt en anden skøn 'have' i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Gitte! Det er også en fornøjelse at vise den her! Den have må jeg da lige ind og se:-)

      Slet
  7. Hej Anette
    Ritas have er en helt vidunderlig og smuk have.
    Det er virkelig smukke og dejlige billeder du har taget, bliver så glad at at kigge på dem. Jeg ønsker også, at jeg boede lidt nærmere.
    Ha' en dejlig fredag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laleh!
      Ja haven er bare skøn, dejligt at sidde der og smile:-) 1000 tak.
      Ha også en dejlig fredag, fra Anette
      PS her er der trukket op til uvejr, nærmest så buldrende mørkt det kan blive om dagen;-)

      Slet
  8. Det var da en helt fantastisk smuk have.
    Takker for dejlige billeder
    og at du deler.
    Det er altid dejligt at blive inspireret af andre.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lonni!
      Velbekomme, og det er en fornøjelse at dele! Ja det er skønt med inspiration, både på nettet og i det fysiske, specielt det sidste giver lige et ekstra energi boost:-D
      1000 tak også en dejlig dag til dig!
      Kram fra Anette

      PS hyggeligt du kiggede forbi

      Slet