tirsdag den 18. november 2014

Det er meget mere end en reklame


Jeg begyndte denne uge med at være en uge for langt fremme, troede det var første søndag i advent allerede på søndag, i går eftermiddag gik det så op for mig at der er laaaang tid til endnu, så kunne jeg bare le, og nyde den ekstra uge jeg fik foræret. 
Måske jeg alligevel skulle have mig en ordentlig kalender i pap, den er mere overskuelig end den på tlf.

billedet her er fra min stue, adventsstagen står nu i butikken



Her er det en adventsstage i jern, pyntet efter metoden fri fantasi. Selv mener jeg ikke at stager med 4 lys  kun er forbeholdt julen, de kan også pyntes efter årstiden, jeg ville aldrig selv pakke den ned i julekassen.  Måske du allerede har set den under fanen binderi/inspiration, som den kom ind under for nogle dage siden....
dette er i butikken, holder meget af udtrykket
disse er også i butikken


Og nu til overskriften, for selvfølgelig er det også en reklame for butikken, men det er i den grad også en glæde at dele af noget af det der optager mig, yderligere er bloggen et rigtig godt arkiv, til at se der er udvikling i det hele, jeg bliver mere og mere glad for den.
Om få uger har jeg haft bloggen her i et 1 år, og husker tydeligt at det var en udfordring for mig at sætte ord på de forskellige ting, om det er en dekoration, madopskrift eller havetanker.

Med hilsner fra
Anette

18 kommentarer:

  1. Hej Anette, det er da skønt når man opdager at man er foran og får en hel uge forærende :o)
    Jeg er slet ikke begyndt at tænke på jul og da jeg så dit indlæg kom jeg til at tænke på der jo skal laves en adventskrans.
    Det var en rigtig god ide at du lavede en blog, jeg holder meget af at læse dine indlæg der altid er helt nede på jorden og hvor du deler din evner og dine tanker. Og jeg glæder mig til at følge dig fremover. Måske en dag min vej falder forbi der hvor du bor, så jeg kan se din butik.
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda!
      Ja ikke også, så har boltret mig ude i dag, og det var ren nydelse:-)
      Kan godt forstå du ikke har tænkt jul endnu, i vores eget hus er vi sjældent klar til advent eller kalenderlys, det er efterhånden en tradition;-)
      Hvor er jeg glad for at høre du kan lide at kigge med her. Og hvis du en dag måske...så er du velkommen, men præsentere dig lige, eller sæt en rose i håret;-)
      Hilsner og god aften fra Anette

      Slet
  2. Kære Anette
    Dejligt at få en ekstra uge! Skøn rustik adventskrans!

    Kram
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære JetteMaiken!
      Ja det er så skønt med den ekstra tid, nyder det i den grad! Mange tak:-)
      Kram fra Anette

      Slet
  3. Smuk og enkel adventskrans! Og dejligt at være i god tid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana! Hi hi, ja det er så, det giver lige lidt ekstra energi, men også meget ro:-)

      Slet
  4. Hej Anette.Ja!! man kan hurtig tage fejl af dagene................så en papkalender bruger jeg da også.Men så får du jo lidt tid forærende.
    Dejlige jernstage du viser..................har selv en der ligner.
    Utroligt at du allerede har været på bloggen et år.....................men nyder meget alle dine dejlige indlæg..Og bliver også inspireret at alle de smukke ting du viser.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Ja det er så, specielt når man er hjemme, dog ved jeg hvad dage der er lukket;-) pap kalenderen skal genindføres!
      Fatter heller ikke selv helt at der snart er gået et år, men husker tydeligt at der var lidt "uro" i kroppen ved de første mange indlæg.
      Er glad for du at du både inspireres og kan lide at kigge med, det værdsætter jeg meget!
      Rigtig god aften
      Kram fra Anette

      PS a det er en skøn stage;-)

      Slet
  5. Tænk at være på forkant! Fin adventskrans.En blog kan i grunden bruges på mange forskellige måder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er da utroligt Marie, tror jeg sjældent har prøvet det. JA;-))))

      Slet
  6. Annette, the wreath is very lovely! Should try it!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Elisabeth!
      Nice you like what you see, and have fun, if you try the wreath:-)
      Lovely evening to you
      Anette

      Slet
  7. Ja bloggen er svær at undvære, når man først er kommet i gang. Jeg husker godt, da du begyndte og at du startede med at skrive, at en dag ville du over og se min have. Det får du nok ikke tid til, nu du har butik, men du er velkommen, hvis du kommer.
    Jeg kan godt lide dine adventspyntninger, de er ikke så julede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også blevet ret så vild med bloggen, og andres!
      Jo jo jeg husker det også Lisbeth, og ønsket om en dag både at komme til Samsø, men så absolut også besøge din have er et STORT ønske, og ferier kommer der, det er ved at være vældig længe siden vi sidst har haft en ferie sammen, at vi begge trænger.
      Det er jeg glad for at høre, selv er jeg heller ikke til alt for meget bling bling, men lidt glimmer spray er godt når vi når i december.

      Slet
  8. Din adventskrans er skøn - jeg er vild med den måde, du bruger ting fra naturen til dine kreationer! Dejligt også at du fandt på at blogge :-) Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for de skønne ord Gitte, er også utrolig naturglad, og dejligt at vi kan kigge til hinanden via nettet:-)
      Kram

      Slet
  9. Hej Anette, dejligt at høre at du trives, det var jeg nu ikke i tvivl om, men at du har udlevet din drøm :-). Der er lige som min, sket rigtig meget på din blog i det år, derfor er det også godt at have bloggen som sin egen dagbog. Skønt du fik en uge foræret ;-), jeg kunne nu også godt bruge det :-), men det går jo nok, kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit!
      Følte også jeg havde lidt travlt op til;-) så den uge er bare noget så skattet, fik rodet rundt ude i haven, pyntet bare lidt og det var deeejjjligtt, i går føltes det næsten som at have ferie.
      Kan se du er en travl kvinde i tiden, må lige kigge nærmere, det ser spændende ud.
      God dag
      Hilsner fra Anette

      Slet