onsdag den 21. januar 2015

Nogen der kan hjælpe med bloggen?

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg har lavet, når jeg kommer ind på startsiden på bloggen står der: Den side du leder efter findes desværre ikke. Men når jeg trykker på vis eksempel viser den bloggen som den skal se ud, går jeg ind i de enkelte indlæg vises det hele også korrekt, bruger jeg telefonen er der heller ingen problemer.
Nogen der ved hvordan jeg fikser dette problem? Eller ser siden rigtig ud hos jer?


 De unge mennesker laver sjov med Santa, og han spiser is
Det morsomme i dette er at jeg i går sad og sagde at jeg aldrig havde lavet noget med bloggen jeg ikke kunne fikse;-) Mener faktisk ikke jeg har rørt ved noget, for i går var vi uden net og tv, da tdc havde problemer i vores område....

 

På forhånd tak

23 kommentarer:

  1. Hei Anette,
    Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg...
    Så søt hunden din er med briller :-)
    Ha en fin dag
    Hilsen Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne!
      Og jeg er glad for din kommentar alligevel:-)
      1000 tak også en fin dag til dig
      Hilsner fra Anette

      Slet
  2. Jeg tror måske, at blogger har haft problemer. Mit seneste indlæg kom først op 12 timer, efter jeg havde lagt det på. Så faktisk tror jeg ikke, det er noget du har gjort :-) Det er det rene gætværk fra min side, men når vi begge oplever uregelmæssigheder, kunne det jo ligne en tanke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg godt nok også overvejet, for jeg har også oplevet en del i den sidste uge og lidt til, der ikke er som det plejer.....

      Slet
  3. Hej Anette
    I hvert fald kommer Santa fint frem her hos mig, så skal vi ikke satse på, at det er blogger, der har et problem.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth!
      Dejligt at høre det virker på din skærm:-) jo lad od satse på det er blogger.
      God aften hilsner fra Anette

      Slet
  4. Din blog - også startsiden - ser helt fin ud når jeg kikker på den. Ofte går sådan nogle ting i orden af sig selv når man venter et par dage ... så det tror jeg at jeg ville gøre hvis jeg var dig: Se tiden lidt an.
    Det ser ud til at Santa synes det er ok at blive lavet sjov med, bare man får is ;-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Rart at høre at alt ser fin ud på din skærm, det var en helt ny ting for mig at opleve, men nu ser jeg tiden an, tak for at fortælle!
      Ja han har det helt fint med at være med på spas når bare der et eller andet lokkemiddel, som kød eller is;-)
      Ha en god aften Nana!

      Slet
  5. Din blog ser helt fin ud, når jeg ser den. Sikke nogle dejlige billeder af Santa ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg altså glad for at høre det bare er her tingene ser anderledes ud. Og vi er helt pjattet med den hund, han kom ind i vores liv da begge børn var flyttet hjemmefra for første gang, så han er blevet lidt mere forkælet end den gamle, af os alle:-))) Tak Gitte!

      Slet
  6. Her ser det også helt almindeligt ud. Så hyggeligt at besøge dig i går men lidt surt at internettet var dødt, så vi ikke kunne arbejde lidt videre på min blog. Giv den søde Santa en krammer fra mig.
    Knus fra Rita

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var træls, men rigtig hyggeligt alligevel. Det bliver givet videre når han vågner igen;-)
      God dag og kram

      Slet
  7. Har du stadig selv problemet?
    Hvis det ikke er blogger der drillede så kan det være at der er sket noget med dit eget link til startsiden - et mellemrum eller andet som er sneget ind.
    Santa ser sød ud med briller og hvad finder man sig ikke i, hvis der er mulighed for at få noget lækkert is? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth!
      Ja der er stadig problemer, med de er kun på min pc her i huset har jeg lige erfaret, og det er om jeg er logget ind eller ej....Har kigget rundt om der skulle være mangler/fejl af en eller anden art, men kan ikke finde noget, tak for at fortælle!
      :-)ja noget ekstra godt til hunden gør en forskel for om han gider eller ej, og at slikke en kageske kræver noget ekstra af i alle tilfælde Santa;-)
      God dag!

      Slet
  8. Tror det går over af sig selv :-)
    Søde og sjove billeder af hunden.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det håber jeg også:-)
      Og ham her har så mange udtryk, og giver i det daglige mange gode grin.
      God dag til dig!

      Slet
  9. Anette, sooooo cute!!! I love this dog! Fantastic animal!
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. And we also love the dog, Santa, an Eurasier. Happy days to you too Elisabeth:-))

      Slet
  10. Hej Anette.Jeg har også været ude foe det du skriver...................men det løste sig af sig selv efter noget tid.Håber det også er tilfældet hos dig.
    Søde billeder af en slikken Santa.
    Rigtig god dag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Er glad for at høre du har oplevet det samme, og at det løser sig af sig selv, for det er noget irriterende;-) så x fingre.
      Tak skal du have:-)
      1000 tak også en rigtig god dag til dig!
      Kram fra Anette

      Slet
  11. Han er skøn ham Santa :-) Jeg tror du er Røget af min bloglovin, for jeg har ikke set dine seneste blog - indlæg. Jeg må lige putte dig på igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er, og halvt kat siges der også om racen, og det kan vi blot give medhold i.
      Nogle gange sker der bare ting, men tak for at komme på igen:-)
      God dag til dig Lisbet!

      Slet
  12. Til oplysning: I går gik problemet med bloggen over af sig selv, nøjagtig som flere af jeg havde erfaring med:-)

    SvarSlet