tirsdag den 30. juni 2015

Lidt forandringer på bloggen

Allerede i februar fortalte jeg omkring lysten til at rydde op på bloggen og få en hjemmeside til salgsdelen, den var faktisk næsten færdig, men sønnen som skulle lave den, stødte ind i nogle problemer omkring det at få nogle funktioner til at fungere korrekt, læreren kunne ikke hjælpe, og siden har ligget stille til nu, hvor jeg annullerede ordren;-) Han har siden afsluttet eksamen og er en nyudklækket web integrator med et snit på 12, se lige smilet, og føl stoltheden<3
Men det var nu ikke det det skulle handle om, for i mellemtiden har jeg oplevet at jeg ikke har fået opdateret når jeg  har fået nye varer hjem, det er enormt tidskrævende, og det er sjovere at bruge tiden i den fysiske butik. Meningen har aldrig været at jeg skulle have en netbutik, tror det udviklede sig fordi jeg er nysgerrig efter hvordan alt det it halløj virker, og hvad bloggen kunne bruges til.
Godt nok har jeg solgt og sendt lidt med posten gennem tiden, og der har været folk der kom langvejs fra, for at købe noget de ikke kunne finde andre steder. Har gjort op med mig selv at den del må jeg misse. Føler at det allerede nu har frigivet en del energi, der gør at jeg kan fokusere på andre ting, end manglende opdateringer. Vil dog stadig vise nogle af de ting jeg får hjem, men da vil det være i et blogindlæg som hidtil.




Jeg har valgt at sætte oplysninger omkring beliggenhed og åbningstider i højre side, du kan også se det HER, der er også lidt stemningsbilleder, som bliver skiftet ud med jævne mellemrum. I bunden af bloggen er der stadig mulighed for at læse om udviklingen af min butik, samt se billederne i det jeg kalder naturgalleri
Jeg vil lave mig en ny header til bloggen, men skal lige have fundet ud af hvordan den skal se ud, og hvordan man gør, forsøgte mig med en del forskellige billeder i går, men det fungerede ikke eller også så det sært ud.

Med hilsner fra Anette

16 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen, jeg føler din stolthed og forstår den udmærket. Vi er jo stolte af vores afkom. God idé at kvitte netbutikken, jeg tror, den tager for meget energi, når man hele tiden skal ind og opdatere. Jeg kan jo forstå, at du får kunder alligevel, jeg tror bestemt, at bloggen gør meget og dine små historier gør dig kendt og folk nysgerrige efter at se, hvad du har i din butik.
    Held og lykke med det hele fra fru Høneballe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej fru Høneballe:-)
      Tak skal du have, og du har helt ret vi er så stolte:-) Ja det er den med opdateringen, og det at jeg ikke får det gjort, så er der ingen ide at have den del, når den ligesom stagnere. Ja hovedparten af de kunder der er her er folk der kommer forbi, og de som har været her før, det er dejligt.
      Er utrolig glad for det sidste du fortæller, og 1000 tak!

      Slet
  2. Stort tillykke med sønnike - det er skønt, når det lykkes for vore børn! Jeg ku' godt have tænkt mig en webbutik hos dig, men jeg er ret sikker på prioriteringen er helt rigtig! Det er en tidsrøver af rang med at opdatere og vedligehold - der er sjovere ting at gi' sig til. Jeg er vild med at se billeder af dine fine fund kombineret med billeder fra haven!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Frede, ja det har du ret i:-) Og du var jo den første jeg sendte noget til, herligt:-) Tak for de gode ord, dem sætter jeg pris på!

      Slet
  3. Anette ,
    tillykke til hans søn, jeg også hundereds er glad for succesen af min datter.
    I din butik, du har unikke genstande. Hugs.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Monika!
      Prøver igen på dansk til dig og håber at google translate klare det ;-) Du har ret i at vi bliver så glade når det går vores børn godt og kan se at de trives.Også dejligt for dig og din datter.
      1000 tak!
      Hugs Anette

      Slet
  4. Tillykke med din søn - hvor må det være dejligt at have sin egen web integrator i familien - og jeg forstår din stolthed! Jeg tror, det er en god idé at kvitte netbutikken. Der er et kæmpe arbejde med sådan en.
    Jeg er vild med at se billeder af din have og også af dine fund! Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte!
      1000 tak, ja det har du ret i, dejligt!
      Det er jeg utrolig glad for at høre, elsker også at dele:-) Kram

      Slet
  5. Tillykke med sønnen:-)
    Det er rart at få frigivet noget energi, så det er nok en god beslutning du har taget.
    Det kan være en udfordring at lave nyt layout til bloggen, synes jeg - man vænner sig til sit design.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Lisbeth:-)
      Det har du ret i, og jeg er glad for den beslutning der har været undervejs et stykke tid blev truffet.
      Finder det også udfordrende med et andet layout, et som jeg også kan finde ud af at udføre, uden at ødelægge det hele, men som også noget man kan føle sig hjemme i;-)

      Slet
  6. Hej Anette.Jeg kan godt forstå at du vil koncentrere dig om din butik..........................og skrotte
    netbutikken.For al den teknik tager masser af tid som man kan bruge til andre ting.
    Og tror som Lisbeth at du bliver kendt på bloggen....................og selvfølgelig dem der kommer forbi.
    Også et stort tillykke med sønnen............kan godt forstå at du er stolt.
    Håber også du har tid til at nyde det skønne vejr i haven.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      1000 tak for de gode ord, dem er jeg rigtig glad for:-) ja teknik tager TID! Det er en god følelse at være stolt, også af sine børn<3:-))) I dag har jeg nydt at være på tur for at se sculpture by the sea i Århus, og det var interessant at se den legende/sigende måde at bruge forskellige elementer på, måske der kommer et lille indlæg omkring det. Og nu nydes haven med nusserier. Håber også du nyder din skønne have, men det er jeg nu alligevel sikker på du gør.
      Tak også en rigtig god aften til dig, kram fra Anette

      Slet
  7. Hej Anette
    Flot gået af sønnike og klart du er pavestolt! Jeg forstår godt det ville være en tidsrøver med netbutik og skifter du mening en dag, ja så har du jo hjælp ved hånden :) Jeg er da 100 procent sikker på jeg vil kigge ind i din spændende butik, kommer jeg dine veje og mange andre må også få den ide alene ved at læse din fine blog. Nyd fortsat de varme sommerdage :-)
    Kærlig hilsen
    Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose!
      Mange tak <3:-)) Altså hvor bliver jeg glad, 1000 tak for den skønne respons! Og jeg vil nyde sommer dagene, varmen gør at det føles ganske særligt og lidt som at være syd på, må du også nyde det!
      Kærlige hilsner
      Anette

      Slet