fredag den 3. juli 2015

Sculpture by the sea

I onsdags var datteren og jeg på tur for at opleve Sculpture by the sea, i Århus, det skal dog siges at ingen af os har "forstand" på kunst, men kan lide at være sammen om sådanne oplevelser. Du finder mere informatinon HER
Det var et utroligt godt sted at lade nysgerrigheden og fantasien råde, fundere lidt, slippe det indre barn løs og gå på eventyr, mm.

lidt skræmmende at blive konfronteret med overvågning på den måde

en speciel oplevelse at kunne vandre i evigheder, vi tog dog kun en runde, den er længere end som så, og man spurter ikke;-)

flydende anker


sikke en effekt
Der var mange spændende kreationer, både i vandet, på stranden og i skoven, nogle gange blev de naturlige elementer brugt, og indgik som en del af helheden, andet provokerede, noget fascinerede, andet satte lidt tanker i gang, andet igen var som skabt til at lege og prøve.

Og flere gange undervejs tænkte vi om det nu var en kunstners værk? eller om det bare var der normalt? vi hørte fra andre at de også stillede den slags spørgsmål, for senere at opdage at der var et lille skilt med kunstnernes navn;-)
Det var en utrolig spændende oplevelse, og jeg har kun delt en lille bitte brøkdel, skulle du få lyst er det sidste chance på søndag den 5/715
Med sommerhilsner
Anette

12 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig oplevelse for jer! Skønt billede også af din kønne datter.
    Hvis jeg ikke boede så langt væk, ville jeg også besøge Sculpture by the sea i Århus.
    Ha' en rigtig god weekend, kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-))) også en rigtig god weekend til dig, kram

      Slet
  2. Det er et kreativt og fantasifuldt arrangement - det lagde jeg også mærke til sidste år. Fælles oplevelser er helt sikkert guld værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja meget fantasifuldt, tænk at tre dybe huller i jorden kunne få så mange, inklusiv os, til at kigge ned i dem:-)

      Slet
  3. Ej hvor spændende! Det havde lige været noget for mig og min datter. Sikke flotte billeder , jeg har virkelig nydt dem. Din datter er vidunderlig sød og smuk at se på, hende har du fabrikeret godt 😉👍.kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var utrolig spændende, og en skøn natur at gå på opdagelse i. Det lyder også til at dig og datteren er god til at få oplevelser sammen.1000 tak og ja hun er skøn:-)) og faldet godt ud, tror hun fik det bedste fra hver af os;-)

      Slet
  4. Spændende - det er godt at komme ud og opleve og fundere over tingene ind imellem:) Smuk datter du har og sikke en flot ny headder du har fået, Anette:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det nyder jeg også, og efter at jeg er så meget hjemme er der en stor trang til at bruge nogle af fridagene på den måde, og komme hjemmefra. Mange tak! Åh ja den header, skønt du bemærker, har været inde for at lære at bruge photoshop, ikke et program der er ligetil, men sikke et yes når det lykkedes:-)

      Slet
  5. Hej Anette.Sikke en dejlig oplevelse du har haft med din datter......................det ser rigtig spændende ud.
    Skønt at i kan have sådanne oplevelser sammen.Og skøn er hun også...........din datter.
    Var selv en tur i går til Fredensborg slot.Men kun for at opleve haven og det smukke orangeri med køkkenhaven.Og Esrum sø er også utrolig smuk.
    Vi er da privilegeret at vi sådan kan tage rundt i vores dejlige land.
    Ha en rigtig dejlig og varm weekend knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette!
      Ja det var en skøn oplevelse, og efter hu er flyttet til Århus tror jeg det bliver til mange af slagsen derude, nu er der en anledning til lige at smutte derud, men det har jeg vist sagt til dig før;-)
      Lyder også til du har haft nogle gode oplevelser, gad vide om det ikke er på Fredensborg jeg har set den skønne rosen tundel afbilledet....
      Det har du ret i!
      Ja pyh for en varm weekend, har holdt mig i skyggen og malet havemøbler. Må din weekend også være rigtig god:-)
      Kram fra Anette

      Slet
  6. Anette
    Jeg kan godt lide din nye look nu blog . Billeder i titlen på en blog er smuk. Hvis du kunne tilføje en anden oversætter, ville det være lettere for mig at læse din blog.
    Tak for en dejlig tur . Jeg elsker havet . Bedste ønsker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Monika!
      Tak det er jeg glad for du fortæller:-) Jeg prøver at tilføje en oversætter håber det virker bedre, ellers sig endelig til, for er glad for at du fortæller!
      Ja havet er SKØNT:-)
      Dejlig weekend til dig
      Kærlig hilsen Anette

      Slet